Thursday, January 8, 2009

Penulisan Terbaru

Firstly, rasanya dh lama aku x post blog terbaru aku..
Al Maklum la... dah masuk semester baru, so, kena la tumpu study kan..

Secondly, aku nak ucap gudluck kepada mereka2 yg akan mengambil exam..
To Sya, Aka n Jue..

Thirdly, aku nak cerita pasal my friend sya.. aku nak cerita pasal die sbb die dh tag aku.. hehehe..kami baru kenal, tp dh mcm rapat.. senang nk share cerita ngn die, dan yg paling best, kami saling nasihat menasihati.. huhu.. erm.. sya ni baik org nya.. walaupun die ckp x, bg aku die mmg sgt baik.. aku amat menghargai seorang rakan yg bernama Sya.. caring.. aku suka style die.. macho kot.. kata die la.. tp die perempuan.. jgn salah faham lak.. hehehe.. suka berkawan ngn die... kdg2 susah nk baca perasaan die.. trully.. mmg sgt susah.. thanks sya bcoz be my friend.. serius aku cakap, dalam hidup aku ni, aku lebih pentingkan perasaan org yg rapat ngn aku, berbanding diri aku sendiri.. aku x kisah apa yg berlaku pada diri aku, asalkan org yg rapat ngn aku merasa bahgia dan gembira selalu..

Terakhir sekali, seorang lagi yg aku sgt rapat.. aka.. tp die x de blog.. byk benda yg aku nk gtau pasal die.. tp rasanya, biar aku simpan dulu utk episod akan dtg..

credit to all my friend.. =)

No comments:

Post a Comment