Saturday, February 21, 2009

Setelah Lama Menyepi


Assalamu'alaikum & Salam Sejahtera..

Dah lama aku x menulis di blog aku.. (padahal menaip)... miahaha.

Rumusan Februari 2009 : -

1) Hidup ini dah semakin bz... bz... dan bz... assignment yg berlambak2 membuatkan aku terpaksa tdo lewat dan bangun awal... less than 4 hours a day... tidak dapat ku bayangkan keadaan di dalam kelas yg terpaksa menahan mata.. miahaha..

2) Menjadi seketeriat MPP bg fakulti kimia UiTM Shah Alam.. Dilantik menjadi Timbalan Biro Sukan dan juga Pengarah program MyTeam FKK (Pasukan Bola Sepak FKK). Bulan Februari bz melatih dan berlatih bola sepak. Petang2 turun padang. Tp, ada kalanya injured. Pergi kelas jalan terhencot2. Tp standard la main bola, injured2 ni kan. Jadi seky ni byk yg aku kena korbankan, masa2 aku byk dikorbankan terutamanya. Meeting meeting n meeting. Standard tu. Tp, itu pilihan aku. Sbb nk pengalaman. Pengalaman x akan dapat dibeli. Kita cuma boleh melalui sahaja.

3) Duit semakin kering. Kenapa la boros sgt ni. Haha. Byk benda2 yg aku beli, tp lepas dh beli rasa mcm x patut beli. Ada ke patut? haha. Bajek perbelanjaan Mac 2009>> Masak kat umah dan x melepak kat kedai mamak dh. miahaha..

4) Alhamdulillah, bulan Februari ni, aku rasa diri mcm dh bebas dari satu masalah besar aku. Ye, kdg2 aku lupa, yg kat atas tu menyayangi diri ini. IAllah, aku tidak akan lupakan yg di atas sana dalam setiap tindakan aku. (Semoga berbahgia kepada anda) :)

5) Lucky Im in love with my bestfren?? erm.. benda yg complicated. but masih boleh dicontrol. Pengalaman mengajar aku mcm2 ttg perasaan. Kepada yg lain, jgn kerana kita terluka, kita melukakan hati org yg kita syg tu. Anggaplah syg tu satu anugerah walaupun tidak dibalas. :) peace~~~

6) Tagged> rasanya aku dh jrg join chat room kat tagged. Aku igt nk biar je nama tok cak tu pupus sikit demi sikit. Tp, syg la. Kwn2 ramai kat sana. haha. tp apakan daya, masa aku utk join benda tu dh xde. Study adalah keutamaan aku. Ym je la.~~~ always on9.

7) Semangat untuk dapat DL semakin berkobar2. Dicabar oleh pesaing jauh di Dublin. Nak lawan katanya. Miahaha. Ok2. Kita tgk result. ( Ceh poyo je aku ni). Padahal byk benda x faham sem ni. Apa yg penting?? Ikhlaskan diri anda belajar kerana Allah. :)

7) Bersama2 ini, akan ku sertakan gmbar aku di bulan Februari. :)



p/s: kita x pernah berjumpa, apatah lagi bersemuka, hanya internet penghubung persahabatan kita, semoga kekal selamanya. :)





~Muhammad Zaki Bin Zahari~







No comments:

Post a Comment