Monday, December 22, 2008

Kisah Tok, Cak Dan Tagged nya....

oh tagged,
mengapakah aku mengenali kau,
ntah siapa yg mengenalkan kau melalui email,
aku pun x tahu,

tagged,
tapi, kau telah merubah aku,
kau telah membuatkan ku leka,
aku sanggup tidak tidur kerana kau,
aku sanggup x keluar bilik kerana kau.

tagged,
tok, cak 2 nama berbeza,
namun ianya adalah aku,
aku, org yg sama,
aku terperangkap dalam jerat chat kau

tagged,
kul 2 pagi, kul 6 pagi,
tempoh yg aku x kan tdur,
kerana pada waktu inilah,
kau mmbenarkan aku memasuki chat room.

tagged,
aku merasa sgt kecewa,
kecewa pada kau tagged,
kerana hanya mmbenarkan aku,
singgah sementara di chat room.

tagged,
namun aku juga perlu berterima kasih pada kau,
berterima kasih kerana telah memberikan aku rakan2,
rakan2 baru yg best dan baik terhadap aku,
aka dan isya, mereka yg rapat dgn ku di sana.

tagged,
perlukah aku mengucapkan selamat tinggal,
hanya kerana aku merasakan diri aku beremosi
beremosi kerana kepentingan hati.

tagged,
perlukah aku mengucapkan selamat tinggal,
hanya kerana aku sudah nak sambung belajar
belajar utk mengejar cita2

tagged,
perlukah aku mengucapkan selamat tinggal,
hanya kerana aku marah terhadap kau,
marah kerana aku disekat dari memasuki room.

cinta = no want?
benar
aku masuk tagged bukan kerana cinta
tapi mengapa jiwaku bergelora.

akhir kata,
hampeh tul,
x tau pe yg saya merepek ni.
hehehehehe...



No comments:

Post a Comment