Saturday, March 21, 2009

Tag Apakah Ini.. Ekeke

Whooo.. Aku Di Tag Sekali Lagi...
Tag dari Aishah a.k.a Isya yang busuk di samping Mr Syameme yang tembam.. whoo..


RULES:

1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle. remember! SHUFFLE !!Justify Full
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. You must write that song name down NO MATTER HOW silly it sounds.
4. Put any comments in brackets after the song name.
5. Put this on your journal / blog.


1. If someone says, “Is this okay?” … you say?
Jangan Pisahkan - Phyne Ballerz (Ditujukan kepada yang berkenaan. hoho)

2. How would you describe yourself?
Tanpa - 6ixth sense (Yup, tanpa engkau aku x mengerti)

3. What do you like in a girl?
Cintaku Terakhir - Duta (of course kan)

4. How do you feel today?
Permata - Kopratasa (camno nk describe feel permata ni eh..)

5.What is your life’s purpose?
Fiona - 4U2C (Fiona = Purpose ?? )

6. What is your motto?
Dugaannya - Hujan (Hidup penuh dugaan )

7. What do your friends think of you?
Pergi Tak Kembali - Amuk (Adakah aku seorang yang pergi tak kembali?)

8. What do you think of your parents?
Sekelip Mata Kau Berubah - Scan (ish2. x betul ni.. Parents aku tetap sama. )

9. What do you think about very often?
Di Antara Gadis - Dinamik (Whoo.. Kantoi di situ)

10. What is 2 + 2?
Surti Dan Tejo - Jamrud (Apakah soklan Matematik ini Perlu dijawab dengan tajuk lagu. haha)

11. What do you think of your best friend?
Untukmu Selamanya - Visa (Be ur friend Untuk Selamanya.. Yeah)

12. What do you think of the person you like?
Malam Pasaria - XPDC (Malam Pasaria ni mende eh.. haha)

13. What is your life story?
Bila Bunga Dipetik Orang - Sejati ( waaaa. Apasal terkena lagu ni.. Ni memang ada kaitan nih!)

14. What do you want to be when you grow up?
Aku Sayang Aku Rindu - Scan (Dah besar2 nak jadi orang yang berjaya sebenarnya.. aku sayang aku rindu ni untuk my wife bile dh kawin nnti)

15. What do you think of when you see the person you like?
Destiny - Witch Yoo Hee OST (ur my destiny.. =) )

16. What will you dance to at your wedding?
Butakah Cinta - Spring ( Cinta Itu Buta, ada kaitan dengan menari x.. hehe)

17. What will they play at your funeral?
Ku Sendiri - Aliff Aziz (At my funeral, sendiri2 la bawak diri masing2 nnti.. haha)

18.What is your hobby/interest?
Jangan Lupakan - Nidji (yeah. Jangan lupakan hobi membaca time kecik2 dulu)

19. What is your biggest fear?
Rendang Tak Berbuah - Hattan (ye.. takut sangat kesunyian)

20. What is your biggest secret?
Seragam Hitam - Kristal (Seragam Hitam ni aku tafsirkan sebagai Diri aku yang orang x tau dan yang aku x suka tunjuk kat orang lain.. =) )

21. What do you think of your friends?
Jangan Tinggalkan Aku - September Band (Kawan2, jangan tinggalkan aku ye.. )

22. What will you post this as?
Datang Dan Pergi - Iklim (Datang Dan Pergi, Adat le tu.. )

No comments:

Post a Comment