Tuesday, March 3, 2009

Tag Dari Kakak Sweet Kingkong.. Erk.. Kak Rose a.k.a Kak Jas..

Tag dari my sis rose..MySpace
1. Go to your photo folder in your computer
2. Go to 6th folder of your photos
3. Go to the 6th picture in that folder
4. Put that picture on your blog and description it
5. Invite six friends to join the challenge
6. Link them in your blog and let them know they have been challenged






Erk.. setelah membuka folder picture aku an mengikut arahan2 yg telah disuruh, so, dgn bangganya gmbar ini yg bertuah.. hehe.. gmbar ni aku tngkap bulan lepas, waktu tu nk p makan kat satu kedai kat seksyen 3 shah alam.. nama kedai tu, kedai gembira.. haha.. promote2.. MySpace

erk.. ni nak kenalkan sikit dak2 umah aku yg ada kat dalam gmbar ni, yg kiri sekali tu, nama dia mukrim. yg pakai helmet yg ngah syok pandang aku tu, nama dia Lan & yg terselit kat belakang tu nama dia John ( apasal dia buat muka mntak kayu hoki pun x tau la) haha.. MySpace

secara istilah saintifiknya, dari dalam gmbr ni, nmpak sgt aku ni x hensem.. kan3.. haha.. tp lecturer aku ada ckp, kite kena ckp diri kite hensem, sbb org lain x kan nk ckp benda tu kat kite selain diri kite sendiri.. haha.. so, aku hensem.. haha.. erm.. mmg dh jadi kebiasaan satu umah klu nk g memana msti bersama, tp dak2 umah ada 12 org, klu amik gmbr mmg x muat la kot.. haha.. MySpace

ok la.. x de pe sgt yg best nk cerita pasal gmbr ni.. coz ni la gmbr yg bertuah yg kena ngn no 6 tu.. hahaha.. smpai di sini sje, lain kali tag la gmbr kat folder lain lak ye.. hahaha... =P
chow dulu.. salam.. MySpace


well, tuk menepati instruction no.5 n 6 aku pn dgn sgala hormatnye menjemput teman-teman yg tersenarai dibawah mlakukn perkara yg serupa..

1.
Jannah Dhuha
2.
Chep oo Chep

p/s : org lain yg nak kena tag tu, rupanya dh kena tag benda sama jgk.. miahaha...

No comments:

Post a Comment